Menu

השכרת רכב משפחתי

השכרת רכב משפחתי

שירותי השכרת רכב מתאימים לצרכים המגוונים של המשפחה המודרנית. אפשר להשתמש בשירות מן הסוג הזה כדי לשכור רכב במהלך טיול ברחבי הארץ, או לנצל את היתרונות שלו גם בשגרה.

השכרת רכב משפחתי באה על חשבון הוצאות חד פעמיות גבוהות ברכישת רכב והיא חוסכת הוצאות תחזוקה. שירותי השכרת רכב גם מיועדים לתיירים, לבני זוג עם ילדים ולמי שרוצה להתרווח בדגמים משפחתיים גדולים.

השכרת רכב משפחתי

איך בוחרים רכב משפחתי להשכרה?

כדאי להקפיד על מספר כללי מפתח בעת השכרת רכב משפחתי. ראשית, שירותי ההשכרה חייבים  להתאים לצרכי הלקוח מבחינת תאריכים, מחירים ועלויות נלוות. כדאי להתייעץ עם נציגי חברות השכרה שונות ולקבל הצעת מחיר מסודרת. בתוך הצעת מחיר אמורים להופיע תנאי ההשכרה ומגבלות מסוימות על קילומטרז'. השכרה מוצלחת דורשת מהלקוח להגדיר מראש את אופי השימוש ברכב, על מנת למנוע מצב של תשלום קנסות.

שנית, רכב משפחתי נדרש לעמוד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ובטיחות. הוא צריך לכלול כריות אוויר, מערכות אבטחה ואבזור משופר. אפשר להתרשם מרמת האבזור של הרכב באמצעות המפרט הטכני ולהשוות בין הדגמים על פי הנתונים שמפורסמים על ידי היצרן. רמת אבזור גבוהה אמנם תעלה את מחיר ההשכרה, אך היא גם תבטיח חווית נסיעה אופטימלית.

חיסכון בהוצאות על השכרת רכב משפחתי

אפשר לחסוך בהוצאות ועדיין ליהנות מהיתרונות של השכרת רכב משפחתי. כדאי לבדוק מה המחירון המקובל בענף ולהשוות בין דגמים ספציפיים. יש מקרים שבהם בחירת רכב מקטגוריה מסוימת תחסוך מאות שקלים על יום השכרה, בעוד במקרים אחרים עדיף יהיה לבחור רכב בקטגוריה גבוהה יותר. גם כאן הסוד הוא להתאים את הרכב לצרכים הספציפיים של הלקוח ולא להתפשר על נוחות ובטיחות.

החיסכון בהוצאות על השכרת רכב משפחתי נובע מתכנון מוקדם. רצוי לתכנן היטב איפה אוספים ומחזירים את הרכב, באיזה שעה עושים את זה ואפילו איפה כדאי לתדלק. אפשר להכין מסלול נסיעה מסודר שיעזור לנצל את זמן הטיול או ההשכרה על הצד הטוב ביותר. לחלופין, ניתן לבדוק אופציה להחלפת רכבים בגלל שינוי בצרכים.