Menu

השכרת רכבי קירור

שירותי השכרת רכבי קירור

השכרת רכבי קירור הוא שירות שמיועד ללקוחות במגזר העסקי והתעשייתי. בעזרת שירות מן הסוג הזה ניתן לבצע הובלות בקירור של כל סוגי המוצרים. הרכבים מתאימים להובלה בקירור של מוצרי מזון, קוסמטיקה, פארם, תרופות ועוד. השכרת רכבי קירור מתאימה לחברות שצריכות להגדיל את צי הרכבים בהתראה מיידית לאחר תאונה או תקלה, או לכל מי שעושה את צעדיו הראשונים בענף הקירור ולא מעוניין לשאת בהוצאות גבוהות על רכישת ותחזוקת רכב חדש.

השכרת רכבי קירור

המפרט הטכני של רכבי קירור מושכרים לא נופל מזה של הרכבים החדשים. כל רכב קירור שעומד להשכרה עובר תהליכים ארוכים של בקרה, תחזוקה, תיקונים וטיפולים שוטפים. רכבי הקירור זמינים באופן מיידי ללקוחות עסקיים ועצמאים בכל רחבי הארץ. הלקוח יכול לבחור באיזה סניף לאסוף את הרכב ואיפה להחזיר אותו. מיקומים שונים של יעדי איסוף והחזרה קריטיים בשירותי השכרת רכבי קירור, כי הם נמצאים כל הזמן בתנועה לטובת אספקת ציוד ומוצרים.

סוגי רכבי קירור להשכרה

יש היצע רחב של רכבי קירור להשכרה וכדאי להתרשם ממנו לפני שמקבלים החלטה או חותמים על חוזה. ההבדלים העיקריים בין השכרת רכבי קירור באים לידי ביטוי במידות ארגז הקירור, במשקל הכולל, ברישיון הנדרש ובתנאי ההשכרה עצמם. רוב החברות מגבילות את תנאי ההכשרה לנהגים מגיל 24 בלבד, עם ותק של שנתיים לפחות. כמו כן, אפשר לבחור בין רכב שכור עם תיבת הילוכים אוטומטית או ידנית. הרכבים הנפוצים מגיעים עם גיר רגיל כי הם נחשבים אמינים וחסכוניים יותר.

עוצמת הקירור של הרכבים השכורים כתובה במפרט הטכני ונקבעת על ידי היצרן. רכב סטנדרטי מציע קירור של עד מינוס 18 מעלות הקפאה, אך יש גם רכבים אחרים עם טמפרטורות קיצוניות יותר. גם כאן מומלץ להשוות בין דגמי רכבי הקירור ולוודא התאמה בין המפרט הטכני שלהם לבין צרכי המוצרים המיועדים לשינוע.

לסיכום, השכרת רכבים היא חלק בלתי נפרד מהלוגיסטיקה של מוצרים שדורשים קירור קבוע. בעזרת השכרת רכבי קירור ניתן לפתור בעיות דחופות של חברות ולהבטיח שינוע נוח לכל הארץ.