Menu

השכרת רכב השוואת מחירים

פרמטרים עבור השכרת רכב השוואת מחירים

השוואת מחירים בין שירותי השכרת רכבים היא סוגיה חשובה עבור לקוחות פרטיים ועסקיים. גם תיירים צריכים לבצע השוואת מחירים לפני שהם מחליטים על השכרת רכבים מחברות מקומיות, למרות שלא תמיד הם יודעים למי לפנות כדי לעשות זאת זה. הפתרון הוא להכיר את הפרמטרים הקבועים להשוואת מחירים ולהשתמש בהם מוקדם ככל האפשר.

השכרת רכב השוואת מחירים

ראשית, השוואת מחירים מבוססת על סוג הרכב המבוקש. חברות השכרה מחלקות את הרכבים לקטגוריות ופערי המחירים הגבוהים ביותר הם בין מכוניות מיני, סופר מיני, משפחתיות ויוקרה. יש גם רכבי שטח וג'יפים שמושכרים במחירים גבוהים משמעותית משאר הדגמים הפרטיים ברשימה. כאן הטיפ הוא להגדיר מראש את אופי השימוש ברכב השכור ולאחר מכן להשתמש בנתונים כדי לבצע סינון בין האפשרויות.

שנית, השוואת מחירים דורשת התייחסות לשירותים הספציפיים שניתנים על ידי כל חברת השכרת רכב. חברה מסוימת יכולה לגבות מחיר גבוה על השכרת רכב ליום, אך במקביל להציע מיכל דלק חינם, קילומטראז' ללא הגבלה ואפשרות לאיסוף והחזרה בכל סניף בארץ. לעומת זאת, יש חברות שגובות מחיר ראשוני נמוך אך דורשות תוספת נפרדת על כל שדרוג או שינוי. גם כאן מומלץ לקרוא היטב את פרטי החוזה ולהתאים את השירות לצרכים האישיים.

המחיר הוא לא הנושא החשוב ביותר

כדאי להזכיר שהמחיר הוא לא הנושא היחיד שכדאי לבדוק במהלך השוואת שירותי השכרת רכב. על אף החשיבות של השוואת מחירים, יש משמעות גם לרמת הבטיחות של הרכב, לסוג האבזור, לגודל שלו ולמפרט הטכני. השאיפה היא למצוא את שביל הזהב בין מחיר אטרקטיבי וחווית נסיעה אופטימלית לאיזון הזה ניתן להגיע רק על ידי בדיקה לעומק של הרכבים השונים ויצירת קשר עם נציגי חברות השכרה.

בענף השכרת הרכב כדאי לבצע השוואת מחירים גם לפי תקופות שונות לאורך השנה. לאורך הקיץ לדוגמה המחירים עולים בעשרות אחוזים, לעומת החורף שבו הביקוש יורד ויחד איתו גם העלויות הנלוות. מומלץ להשתמש באתרי אינטרנט לבדיקה של השכרת רכב השוואת מחירים, ליצור קשר עם נציגי החברות ולשמוע חוות דעת מחברים ובני משפחה.