Menu

השכרת רכב לעסקים

השכרת רכב לעסקים

בעלי עסקים יכולים להשתמש בשירותי השכרת רכב לעסקים עבור מטרות רבות. המטרה העיקרית היא לשכור רכב כדי לחסוך את ההוצאות הגבוהות על רכישת רכב חדש או משומש. מעבר לכך, השכרה חוסכת גם הוצאות שוטפות על תיקונים, תחזוקה, טיפולים, מבחן רישוי שנתי וכן הלאה. בעלי עסקים עם רכב שכור לא צריכים לספוג את ירידת הערך ויש להם אפשרות להחליף בין דגמים שונים לפי הצרכים שלהם.

השכרת רכב לעסקים

כמו כן, בעלי עסקים משתמשים באופציה של השכרת רכב גם למטרות מיסוי. הם יכולים להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי תיאום מס ולמצוא שירות השכרת רכב שעולה בקנה אחד עם מסגרת התקציב. עסקים בענפים מסוימים רשאים לקזז עד 100% מעלויות הרכב ולחסוך בהוצאות המע"מ. קיזוז מן הסוג הזה הופך את השירות של השכרת רכב לאטרקטיבי במיוחד עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים.

השכרת רכב לעסקים עבור העובדים

יש בעלי עסקים שמתעניינים בהשכרת רכב בשביל העובדים. האופציה של השכרת רכב לתקופה קצרה או ארוכה משתלמת במקרים מסוימים בהשוואה לליסינג תפעולי או מימוני, בעיקר כי היא פחות מחייבת. בעל העסק יכול להחליט בכל רגע נתון האם להפסיק את שירותי ההשכרה או להמשיך אותם. הוא לא צריך להתחייב ל-36 חודשים ויש בעלי עסקים שמשלבים את הרכבים השכורים בצי הקיים.

איזה דגמי רכבים מתאימים לעסקים?

גם מבחינת היצע ודגמים נהנים בעלי עסקים מאפשרויות רבות ומגוונות בשירותי השכרת רכב לעסקים. הם יכולים לשכור רכב משפחתי ולהבטיח חווית נסיעה נוחה, או להעדיף רכב פאר שיהיה יקר יותר אבל גם יעביר מסר של הצלחה ובולטות. חוץ מזה, בעסקים מסוימים משתמשים ברכבי מיני וסופר מיני כדי לחסוך בהוצאות מבלי לוותר על רמה גבוהה של בטיחות.

דגמי הרכבים שמתאימים לעסקים תלויים בצרכי הלקוח. כדאי להגיע למגרש השכרת רכב לעסקים לפחות פעם אחת לפני שמתחייבים לרכב מסוים, להשוות בין תנאי ההשכרה של הדגמים השונים ולבדוק האם יש מגבלות שמופיעות בחוזה. רצוי גם לבחון היטב את פוליסת הביטוח על הרכב ולהגדיר את מספר הנהגים. יש להביא בחשבון עלויות גבוהות יותר של השכרת רכב לנהגים צעירים ועובדים מתחת לגיל 24.