Menu

השכרת רכב בזול

השכרת רכב בזול

שירותי השכרת רכב בזול יכולים להתאים לאנשים פרטיים, אנשי עסקים, חברות ותיירים. המחיר הנמוך לא אמור לבוא על חשבון איכות הרכב ותנאי ההשכרה. כיום כבר אפשר לשלב בין מחיר אטרקטיבי, שירות אמין ורכבים שמתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר. הסיבה לכך היא תחרות בין חברות השכרה ויכולת מיקוח מצד הלקוחות. השאלה היא כיצד עושים זאת בצורה נכונה, או מה הטיפים להשכרת רכב בזול.

השכרת רכב בזול

כך תשכרו רכב בזול

ראשית, יש להבחין בין השכרת רכב בזול בארץ ובחו"ל. מי שמתכנן השכרת רכב מקומית תמיד יכול לקבל המלצות על חברות זולות. ההמלצות הכי טובות הן של אנשים אובייקטיביים כמו חברים, בני משפחה ואפילו שכנים או קולגות. לעומת זאת, בהשכרת רכב בחו"ל עדיף להשתמש במידע שמופיע באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות. גם כאן חשוב לשים לב להמלצות שניתנות על ידי גורמים לא אובייקטיביים ומוטים מסחרית.

שנית, אפשר לחסוך בהוצאות על השכרת רכב במידה ומגדירים את הצרכים בצורה נכונה ומדויקת. כך ניתן להשוות בין השכרת רכב ליום אחד בלבד, השכרת רכב לחודש או השכרת רכב לתקופות ארוכות. ככל שתקופת ההשכרה עולה כך צפוי המחיר לרדת, ולהיפך. הגדרה מסודרת של הדרישות תסייע ללקוח להבין מה בדיוק הוא צריך ותבוא לידי ביטוי בפערים של עשרות אחוזים בין שירותי השכרה.

יש משמעות גם לתאריך שבו בוחרים לשכור רכב. בתקופת הקיץ למשל נוטים מחירי ההשכרה לעלות, בעיקר בגלל ביקוש גבוה והיצע שנשאר יחסית קשיח. את עליית המחירים ניתן למנוע על ידי הזמנת הרכב השכור מספר חודשים מראש.

מה חשוב לבדוק ברכב השכור?

רכב שמושכר בזול אמור להעניק לכם חווית נהיגה זהה לחלוטין לרכב שמושכר במחירים גבוהים. מלבד הבדלים ברורים בין סוגי הרכבים עצמם ובעיקר בין מכוניות מיני, סופר מיני, משפחתיות ויוקרתיות, כדאי לבדוק האם יש הגבלות מסוימות בחוזה ההשכרה. הגבלות מן הסוג הזה יכולות להיות מוטלות על כמות הקילומטרים, ימי ההחזרה וכן הלאה. במקרים מסוימים עדיף לשלם עוד כמה שקלים ליום ולשכור רכב שלא יגביל אתכם בטיול או בחופשה.