Menu

השכרת רכב לחודש

השכרת רכב לחודש

שירותי השכרת רכב לחודש ניתנים על ידי חברות השכרה שונות בכל רחבי הארץ. השירות מתאים בראש ובראשונה ללקוחות פרטיים והוא יכול לסייע למי שמוכר את הרכב ומתכנן לקנות רכב חדש, או למי שחלילה עבור תאונה עם הרכב הקיים. השכרת רכב לחודש משתלמת יותר בהשוואה להשכרת רכב לתקופות קצרות והיא מתומחרת בצורה שונה על ידי החברות. באופן עקרוני, ככל שההתחייבות לתקופת ההשכרה ארוכה יותר, כך צפוי מחיר ההשכרה ליום לרדת.

השכרת רכב לחודש

שירותי השכרת רכב לחודש יכולים להתאים גם לתיירים. מי שמגיע לישראל לזמן מוקצב לא חייב להיות תלוי בתחבורה הציבורית או לוותר על הניידות, כי ניתן לשכור רכב משפחתי, רגיל או יוקרתי בעלויות אטרקטיביות. מחיר הרכב משתלם לתיירים והוא מאפשר להם לנצל עד תום כל רגע בחופשה. עם זאת, תיירים צריכים להקפיד לשכור את הרכב מחברה שמציעה את השירות גם בשפה האנגלית ובשפות זרות אחרות.

קהל יעד נוסף שנהנה מהיתרונות של השכרת רכב לחודש כולל אנשי עסקים. אלו בעיקר יזמים, עצמאים ומנהלים שזקוקים לרכב כדי להגיע לפגישות. הם יכולים להשתמש בשירותי השכרה לחודש בלבד במצבים שבהם הרכב הרגיל במוסך, או לצרף רכב שכור לצי הרכבים הקיים בחברה. אנשי עסקים בדרך כלל בוחרים לשכור רכב יוקרתי ומפואר על מנת לשמור על התדמית.

עצות חשובות לפני השכרת רכב לחודש

שירותי השכרת רכב לחודש מחייבים היערכות מוקדמת מצד הלקוח. יש להביא בחשבון שכל שינוי בתנאי ההשכרה לאחר החתימה על החוזה מחייב תשלום קנס ועמלות, לכן עדיף להימנע מזה מראש על ידי תכנון יסודי. התכנון מתייחס לתאריכי ההשכרה הרצויים, לסניפים שמהם ניתן לאסוף או להחזיר את הרכב ולהגבלת קילומטר ופוליסת ביטוח.

מעבר לכך, כדאי לבדוק מי בדיוק רשאי לנהוג על הרכב השכור. חברות רבות בארץ ובעולם לא מאפשרות לנהגים חדשים מתחת לגיל 21 לשכור את הרכב, או לחילופין גובות על שירות השכרת רכב לחודש כזה מחיר גבוה מהרגיל. גם את הנושא הזה ניתן לתאם מול נציגי חברת ההשכרה ולפני שחותמים על חוזה לתקופה של חודש.