Menu

השכרת רכב לנהג חדש

השכרת רכב לנהגים חדשים

נהג חדש נמצא תחת מגבלות של משרד התחבורה. חלק מהמגבלות באות לידי ביטוי גם בשירותי השכרת רכב, ולכן לא כל החברות מציעות אותם. כדאי ליצור קשר עם נציגי החברה ולברר באופן ספציפי על אפשרות של השכרת רכב לנהג חדש. שירותי השכרה מן הסוג הזה מתאימים לצעירים לפני ואחרי צבא, הם יכולים לעזור למשפחות שרוצות לצאת לטיול ולאפשר גם לילד לנהוג והם עוזרים גם לקבוצות חברים ותיירים.

השכרת רכב לנהג חדש

באופן עקרוני, נהג חדש יכול לשכור רכב מגיל 21 בלבד. ההגדרה בישראל קובעת שנהג חדש הוא שברשותו רישיון נהיגה למשך שנתיים או פחות. במידה והוא מבצע עבירות תנועה, הנהג החדש צפוי לסנקציות חמורות יותר בהשוואה לנהג ותיק. מטרת המגבלות והתקנות היא לשמור על חיי הנוסעים ולהגן גם על הנהגים החדשים בעצמם. מעבר לכך, אסור לנהג חדש מתחת לגיל 21 להסיע למעלה משני נוסעים, אלא אם יושב לצדו נהג מלווה. גם הנהג המלווה מוגדר על ידי תקנות משרד התחבורה ועליו להיות ותיק.

מה המשמעות הכלכלית של השכרת רכב לנהג חדש?

שירותי השכרת רכב לנהג חדש מתומחרים בצורה אחרת בהשוואה לשירותי השכרת רכב אחרים. ראשית, הם יקרים יותר ומגלמים את הסיכון שנוטלת על עצמה חברת השכרת הרכב. חברות בתחום השכרת רכב בוחרות להציע את שירותיהם עבור נהגים חדשים רק בתנאי לגביית תעריפים גבוהים מהרגיל. התעריף הגבוה הוא גם עבור ביטוח הרכב וגם עבור השתתפות עצמית במקרה של גניבה או תאונה.

שנית, יש חברות השכרה שמעלות את מחיר ההשכרה עצמה בגלל שמדובר על נהגים חדשים. הן עושות זאת משום שהשכרת הרכב לנהג חדש דורשת שורה ארוכה של התאמות מיוחדות. רוב החברות לא מוכנות לקחת את הסיכון או לבזבז הקצאות רכבים על נהגים בלי ניסיון.

כדאי לתאם פגישת היכרות עם נציגי חברת השכרה ולברר באופן ספציפי על סל השירותים לנהג החדש. כך ניתן לבדוק איזו חברה מציעה את השירות, ולמי אפשר לפנות כדי לחסוך בהוצאות מבלי להתפשר על פוליסת ביטוח מקיפה ויסודית לכל הנוסעים.

שירותי השכרת רכב לנהג חדש

כדי לנהוג טוב אתם חייבם לצבור ניסיון וביטחון על הכביש, נקודה. אין כאן מקום לטעויות. אלא שהרבה פעמים ההורים לא משחררים רכב לנהגים צעירים כל כך בקלות. אל תאשימו אותם, אתם הילדים שלכם והם דואגים, הם רוצים להיות בטוחים שאתם יודעים מה אתם עושים. אבל איך תדעו אם לא תנהגו? בדיוק בשביל זה יש אותנו. אנחנו כאן עם כל האלטרנטיבות שיאפשרו לכם, גם אם אתם נהגים חדשים, צעירים יחסית, עם מעט ביטחון, לצבור ניסיון בשטח ולנהוג כמו שצריך בסופו של יום. השכרת רכב לנהג חדש זו ההזדמנות שלכם להתחיל להתנסות, לבלות בכל העולם, כי זה הזמן שלכם גם לעשות קצת 'שטויות'.

רכבים בטוחים עבור השכרת רכב לנהג חדש

נהגים חדשים הם לא בהכרח נהגים לא טובים כמו שהם נהגים עם מעט ניסיון. כמו בכל דבר, ניסיון עוזר לצבור מיומנות. אבל עד לצבירת המיומנות, לנו באופן אישי היה מאוד חשוב, לבחור עבורכם רכבים בטוחים שאנחנו יכולים להיות שלמים בזה שאנחנו נותנים לכם לנהוג בהם בלי שום בעיה. לכן רצינו לצייד את הרכבים שלנו באמצעי הבטיחות המתקדמים ביותר וגם רצינו לתת לכם פשוט לנהוג על רכבים טובים. לא מה שחלילה יהפוך לכלי נשק מסוכן במקרה של תאונה.

מחירים נוחים ומשתלמים

אנחנו יודעים, אתם צעירים ואתם משקיעים את הכסף המועט שלכם כדי לרכוש חוויה וכדי להיות בעלי שליטה על רכב איתו תוכלו לעשות ככל העולה על רוחכם. בדיוק בגלל זה היה לנו חשוב לאפשר לכם להשכיר רכב במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד. רצינו שהשכרה של רכב היא לא דבר שיהיה אפשר להגביל אותו בגלל שום דבר.

אז תתחילו להתכונן למה שיכול להפוך לפתרון המושלם עבורכם, אין יותר תירוצים ואתם יכולים להגיע בקלות לכל מקום שבא לכם. אז יאללה, אין שום סיבה לבזבז עוד זמן, תכניסו פשוט מפתחות לאיזה רכב שמוצא חן בעיניכם, אנחנו נלווה אתכם לאורך התהליך ונעזור לכם לצאת מכאן ולחגוג את העולם עם השכרת רכב לנהג חדש.