Menu

השכרת רכב ליום

השכרת רכב ליום אחד

שירותי השכרת רכב ליום מספקים פתרון מקיף ללקוחות פרטיים ועסקיים. השירות יכול להתאים לבעלי רכבים פרטיים שנאלצים להתמודד עם תקלה מכנית בלתי צפויה, או לתיירים שרוצים להגיע ממקום למקום בלי תלות בתחבורה ציבורית. במסגרת השכרת רכב ליום ניתן לבחור את נקודות האיסוף וההחזרה ולשלב בין סניפים ברחבי הארץ. השירות גם עולה בקנה אחד עם הצרכים של סטודנטים או מבוגרים. הוא מאפשר להם לשכור רכב למטרות ספציפיות ולהימנע מתשלום הוצאות תחזוקה, דלק, ביטוח ובלאי.

השכרת רכב ליום

יש כמה דברים שחשוב לבדוק לפני ששוכרים רכב. ראשית, בהשכרת רכב ליום כדאי לוודא שאין הגבלת קילומטרים, או לחלופין להתאים את ההגבלה לצרכים הספציפיים. אפשר לשער מה כמות הקילומטרים הנדרשת באמצעות שימוש באתרי אינטרנט ומפות מקוונות, או להתייעץ עם חברים ובני משפחה. רצוי גם לבדוק מול נציגי חברת השכרה לגבי תשלום נוסף במקרה של חריגה מכמות הקילומטרים המותרת.

שנית, חשוב להתאים את סוג הרכב לאופי הנסיעה. בהשכרת רכב ליום למשפחה מרובת ילדים כדאי לתת עדיפות לג'יפ, רכב SVU או במידת הצורך גם רכב יוקרה. פערי המחירים שווים את ההשקעה כי הם מבטיחים נוחות ומקום פנוי למזוודות או לציוד האישי. לעומת זאת, סטודנטים או בני זוג שמתכננים טיול קצר של מספר שעות יכולים להסתפק ברכבים בקטגוריית מיני וסופר מיני.

השוואה בין חברות השכרת רכב: כללי עשה ואל תעשה

לא כל חברה מציעה שירות השכרת רכב ליום אחד. יש חברות שמתמחרות את ההשכרה לפי ימים בודדים, אך בכפוף להתחייבות למספר ימים לפחות. כדאי להשקיע זמן בהשוואה בין החברות ולא להתפתות למחיר נמוך מדי. מחיר כזה אמור להדליק נורה אדומה, כי לעתים הוא מעיד על תחזוקת רכב ברמה נמוכה או על פוליסת ביטוח שלא מגנה על הנהג.

מלבד האמור לעיל, מומלץ להשוות גם בין הדגמים הספציפיים שרלוונטיים להשכרה ליום אחד. כך ניתן למצוא את הרכב המתאים ולהמשיך לחסוך בהוצאות הדלק השוטפות. אפשר להתרשם מהמחירון המקובל בענף השכרת הרכב ובמידת הצורך ליצור קשר טלפוני עם נציגי החברות השונות.