Menu

אינטרנט מהיר לבית

אינטרנט מהיר

האינטרנט הופך למשהו שאנחנו לא יכולים לחיות בלעדיו. סעיף זה יעזור לך להבין את האינטרנט המהיר, כיצד הוא שונה מהאינטרנט הרגיל וכמה מהיתרונות שהוא מביא איתו.

ישנם שלושה סוגים שונים של אינטרנט: DSL, כבלים וסיבים אופטיים. DSL הוא סוג ישן יותר של אינטרנט המסתמך על קו הטלפון שלך כדי לשלוח נתונים בין המודם שלך למשרד המרכזי של חברת הטלפון המקומית. כבלים הוא סוג חדש יותר המסתמך על קו הטלוויזיה בכבלים שלך כדי לשלוח נתונים בין המודם שלך למרכז או הרכזת של חברת הטלוויזיה. חיבורי סיבים אופטיים מורכבים בכל בית או עסק עם "קו קשיח" של סיבים אופטיים הפועלים ישירות מהמחשב שלך למחשב אחר בביתי או בבניין המשרד שלי או אפילו במורד הרחוב למקום שבו אני עשוי להתחבר ל"סיבים אחרים".

אינטרנט מהיר לבית

אינטרנט סיבים אופטיים

רקע: יתרון מרכזי של אינטרנט סיבים אופטיים הוא שהוא מציע מהירויות גבוהות מאוד. לאינטרנט סיבים אופטיים יש בדרך כלל מהירויות הורדה של 50 עד 100 מגה בייט לשנייה, ומהירויות העלאה של 10 עד 50 מגה בייט לשנייה. חיבור האינטרנט הביתי האופייני לפס רחב נע בין 3.6 מגה-בייט לשנייה ל-6.9 מגה-בייט לשנייה עבור הורדות, ו-0.9 עד 1.5 מגה-בייט לשנייה עבור העלאות.

אינטרנט מהיר בבית הוא הדבר הגדול הבא ואינטרנט סיבים אופטיים הוא הדרך קדימה באספקת קישוריות מהירה יותר בבית. אותה טכנולוגיה שמניעה את הסמארטפונים שלנו יכולה לשמש את ספקי שירותי האינטרנט כדי לספק קצבי נתונים מהירים יותר בבתים שלנו, פוטנציאליים עד גיגה-ביט/שנייה! זה ייתן לנו מגוון שירותים כולל בחדות גבוהה

אינטרנט סיבים אופטיים הוא לרוב אפשרות הפס הרחב המהירה והאמינה ביותר לבית. הוא מספק גישה מהירה לאינטרנט, הזרמת סרטונים ומשחקים. אינטרנט סיבים אופטיים נחשבים לסטנדרט הזהב של ספקי אינטרנט מכיוון שיש לו חביון ורוחב פס נמוכים, מה שהופך אותו כך שאין זמן פיגור בעת השימוש בו.

פס רחב

עם האינטרנט המהיר בפס רחב, אנשים יכולים לעבוד כמעט מכל מקום. הם יכולים להיות בבית, או בבית הקפה האהוב עליהם ועדיין להיות מחוברים לרשת המשרדים ולפרויקטים שלהם.

חוט הסיבים האופטיים המחבר בין בית לעמוד הטלפון מתרחק עד 2 קילומטרים לפני שהוא מסתעף לתוך הבית הפרטי. משמעות הדבר היא כי חוט הסיבים האופטיים ניזוק או נשבר לעתים רחוקות מאוד על ידי כל אירוע גדול.

הרבה מדינות משקיעות בשירותי אינטרנט מהירים בפס רחב מכיוון שהן רואות כמה זה עזר להן כמדינה והן רוצות לנצל גם את היתרונות שלה.

אינטרנט מהיר נמצא בכל מקום ואנחנו תמיד מקוונים. אנחנו משתמשים בו כדי לשמור על קשר עם העולם, אבל גם כדי להזמין אוכל, לצפות בסרטים ולהאזין למוזיקה.

אנחנו תמיד רוצים יותר רוחב פס ומהירויות מהירות יותר וזו הסיבה שחברות דוהרות להביא לנו את האינטרנט המהיר ביותר שהן יכולות.

חיבור לאינטרנט

הצורך בחיבורי אינטרנט מהירים ואמינים יותר נענה היטב בחלקים מסוימים של העולם, אך ברוב האזורים עדיין אין רמת גישה זו.

על מנת לענות על הביקוש הזה, חברות מחפשות דרכים לשפר את הרשתות שלהן כדי שיוכלו לשאת יותר תעבורה במהירויות גבוהות יותר. אינטרנט סיבים אופטיים הוא הפתרון הטוב ביותר לבעיה זו, מכיוון שהוא מציע מהירויות העברת נתונים טובות בהרבה מרשתות מסורתיות עם כבלי נחושת.