Menu

כרטיסים למשחקי כדורגל

משחקי כדורגל באנגליה

במשך זמן רב, משחקי כדורגל היו נשמת אפם של ערים וכפרים אנגלים. אוהדי כדורגל היו מגיעים, לעתים קרובות באלפים, כדי להראות את צבעי המועדון שלהם.

בימים אלה רוב המועדונים הוצאו מהשוק על ידי הפרמייר ליג ומשחקים חיים מוגבלים כעת ברובם לשידורי טלוויזיה וכרטיסים יקרים למשחקים בינלאומיים.

התוצאה הייתה ירידה דרסטית באווירה במשחקים כמו גם צניחת נוכחות בימי חוץ – ב-1997 כשמנצ'סטר יונייטד שיחקה תומכי ניוקאסל נסעו מכל רחבי צפון מזרח אנגליה אבל עכשיו הם לא יכולים להרשות לעצמם להגיע לשם.

בדרך כלל כרטיסים אלה נמכרים דרך סוכנויות פרטיות שאינן מציעות הנחות עבור ילדים או פנסיונרים ויכולים להיות יקרים למדי.

כרטיסים למשחקי כדורגל

כרטיסים לליגה האנגלית

כרטיסים למשחקי הליגה האנגלית נמכרים כעת בשווקים המשניים. הכרטיסים האלה יקרים כי אנשים רוצים להיות קרובים לאלילים שלהם ולהראות את תמיכתם.

המטרה של פיפ"א היא להסיר את המונופול של השווקים המשניים הללו ולוודא שיותר כרטיסים זמינים לכולם, בין אם בשוק הראשוני ובין אם בשוק המשני. פיפ"א (2018) מפרסמת נתונים על אילו משחקים היו הכי פופולריים באיזה אצטדיונים, והם חושבים שיש צורך ביותר מ-40 מיליון כרטיסים בשנה.

כרטיסים למשחקי כדורגל יקרים בגלל חוסר זמינות של מושבים באצטדיונים וביקוש גבוה יותר מצד אוהדי מועדונים בגלל שהם רוצים להיות קרובים לאלילים שלהם. פיפ"א רוצה לעצור את המונופול הזה על ידי לוודא שיותר כרטיסים זמינים לכולם, גם בשוק הראשוני

כרטיסים למשחקי כדורגל אונליין

כרטיסים למשחקי כדורגל ניתן לקנות באינטרנט או במשרד הכרטיסים של המועדון, בהתאם למשחקים המוצעים ולמדיניות הכרטוס של המועדון האישי.

מחירי הכרטיסים למשחקי כדורגל משתנים ותלויים במיקום, יום בשבוע, ביקוש וכו'.

ניתן לקנות כרטיסים מראש או ביום המשחק והמחירים ישתנו גם בהתאם לכמה זמן לפני רכישתם.

אנשים שאוהבים כדורגל מתחילים לרוב לחפש כרטיסים באינטרנט ברגע שהם שומעים שהליגה האנגלית מוכנה לשחק. כדי לוודא שלכל אדם תהיה הזדמנות לצפות בשחקן האהוב עליו בפעולה, מועדונים רבים הקימו מערכת הזמנות מקוונת.

משיגים כרטיסים באינטרנט

כרטיסים למשחקי כדורגל הופכים למצרך קשה לרכישה, עם ריבוי מכירת הכרטיסים בשווקים משניים כמו viagogo, Stubhub, Ticketmaster ו-Get Me In.

ניתן לייחס את רמת הקושי ברכישת כרטיסים לסיבות הבאות:-

מתווכים לכרטיסים מקוונים יצרו שוק שתמיד יש לו ביקוש, כאשר מתווכים אלו מקבלים כרטיסים מראש ומוכרים אותם מחדש במחירים מנופחים. יתרה מכך, הם גם מוכרים כרטיסים לא מעודכנים או מזויפים שאפילו לא קיימים.

יתרה מכך, רוב המועדונים משתמשים כעת בתוכנת מחשב כדי לעקוב אחר רכישת כרטיסים, מה שהקשה על יחידים לקנות כרטיסים למשחק בודד. תוכנה זו שימשה מועדונים כדי למנוע ממכרי כרטיסים לרכוש מספר גדול של מושבים שלא נמכרו ולמכור אותם מחדש במחירים גבוהים יותר.